2016. január 17. 21:00 - daniellace

A képmutatás bajnokai!

Úgy gondolom ez a blogom felfogja kavarni az állóvizet és biztos vagyok benne, hogy egy páran magukra ismernek, de hát ez a dolgom felnyitom az emberek szemét! Képmutató férfiak akik nagyzolással próbálják kiemelni magukat a tömegből, gondolok itt autóra, pénzre vagy a Facebookra feltöltött "luxus autós kormányos de jó órám" van képre. Csak azt látod mennyire tökéletes az életük gondok nélkül, de csak ezt mutatják. Mindekinek van legalább EGY ilyen ismerőse de biztos vagyok benne, hogy több! Én személy szerint ezeken jókat nevetek, nem mondta nekik senki, hogy ettől nem lesznek semmivel többek? Nem mernek önmaguk lenni, eljátszom a kemény macsót én minden nőt megkapok, mindennap két nőt fogyasztok, érzéketlen vagyok, minden Nő csak egy eszköz, ugyan már. Nagy dobra vernek mindent és büszkén verik a mellüket, de az olcsó árunak kell a reklám nem igaz?! Mind lelkisérült emberek akik az érzelmeiket próbálják elnyomni magukban amit egy régebbi csalódás okozott, persze azt nem szabad kimutatni mert akkor gyengének titulálják. Jobb eljátszani a kemény macsó szerepet csak az a baj, hogy senki nem hiszi el. Sok Nőnek tetszik a luxus kinek ne tetszene? Ezeket nem is nevezném nőnek és tényleg csak használni lehet őket. De az éremnek mint most is két oldala van, Nők sokasága tölt fel luxus nyaralásról, luxus ajándékokról képet de azt, hogy kitől kapta vagy milyen áron kapta azt sosem tudjuk meg. Nem véletlen, mert ez a nagy méz édes álom csak egy képmutatás. Ajándékok luxusutak amikről más álmodni sem merne, de ha a mesztelen igazságot néznénk mennyivel más lenne. Címként oda írná, hogy "1 órát térdeltem ezért a Chanel táskáért" vagy hogy "Szerelmemmel aki tegnap vett meg ezzel a nyaralással" ha mögé látunk a luxus utak a luxus ajándékok semmit nem érnek és lássuk be elég szánalmas is. Nincs rosszabb annál amikor valaki szerepet játszik csak, hogy mások szemében többnek tűnjön mint ami. Mondok valamit, mindig légy önmagad MERJ önmagad lenni mert az eredeti festmény,  mindig drágább mint a hamisítvány!
Sosem voltam a nagyzolás és a képmutatás híve, persze lehet azt mondani, hogy az irigység beszél belőlem ami természetesen butaság, de nem hinném, hogy én vagyok az egyetlen akinek ez a dolog felkeltette a figyelmét. 

994b98f5a4cf4c33eaeca7d9b134089a.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daniellace.blog.hu/api/trackback/id/tr308281518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása