2017. január 30. 01:17 - daniellace

Édesanyámnak...

Nem búcsúztam el tőled, de mégis miért tettem volna? Hisz nem haltál meg, szívemben és az emlékeimben örökké élsz. Ide nem kell búcsú! Angyali tekinteted és óvó szavaid bennem élnek. Hangod hallom még magamban ahogy szólítasz. Tudom, hogy fentről figyelsz és vigyázol rám most is. Ha felnézek az égre a legfényesebb csillag a tied, bár az összes csillag fénye is kevés lenne ahhoz, amennyit érsz nekem. Már csak álmaimban látom arcod, álmaimban foghatom kezed. Nem hagytál itt, becsukom szemem és mellettem vagy látom ahogy mosolyogsz. Most már az angyalok vigyáznak rád, és fentről nézel le rám. Hatalmas űrt hagytál magad után, amit senki és semmi sem pótol. Hiányod soha el nem múló fájdalom. Oda fennt nyugodalmad nem zavarja senki, a fájdalom elmúlt. Amikor kicsi voltam megtanultam járni, most újra kell tanulnom nevetni. Az ég most borús nem látom szépnek. Szívem gyászba borult, szemem érted könnyes. A lelkem hozzád futna, de az idő még nem enged. Ígérem neked, hogy a mennybe megyek és a rossz útra nem lépek. Mindig aggódtál értem, kérted, hogy vigyázzak magamra! Édesanyám, én csak köszönhetek neked! Felneveltél jó embert faragtál belőlem. Megtanultam mi az a tisztelet, őszinteség és becsület. Ha majd egyszer gyerekem lesz úgy nevelem majd, ahogy te is neveltél engem. Remélem végig kísérsz utamon és büszke leszel rám. Látni fogod ahogy elérem az álmaim. Szeretni foglak amíg a szívem meg nem szűnik dobogni.

Anya egy szó aminek hatalmas ereje van. Egy szó amiben benne van, aggodás, figyelem, törődés és mérhetetlen szeretet. Anya akinek hiánya pótolhatatlan és akiből csak EGY van! 

black16.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daniellace.blog.hu/api/trackback/id/tr3212167840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása